Wat is de levertijd van mijn bestelling? We streven er altijd naar om bestellingen die voor 23:30 uur geplaatst zijn, dezelfde dag te verzenden. Dit betekent dat je jouw bestelling de volgende werkdag in huis hebt (in NL). Bestellingen die op zaterdag geplaatst worden, worden zondag verwerkt voor bezorging op maandag. Voor bestellingen binnen Nederland en België maken we gebruik van de service van PostNL en DHL. Verzending naar België duurt 1-3 werkdagen.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor verzending binnen Nederland Voor verzending binnen vragen we een vaste verzendbijdrage van € 2,95 ongeacht de grootte van de bestelling. Waarom doen we dit? We vragen een vaste verzendbijdrage van €2,95 om de verzend- en retourkosten te dekken, waardoor we onze kosten laag kunnen houden. Dit helpt om realistische kosten te handhaven en d.m.v onze retourvoowaarden onnodige retouren te beperken. Niet tevreden met je order en stuur je alles retour? dan krijg je de initiële verzendkosten ook retour. Onze retourvoorwaarden zijn ook gewijzigd. Lees deze goed door. klik hier.
Voor verzending naar België Voor bestellingen die verstuurd worden naar België geldt een vaste verzendbijdrage van €3,95.
Voor verzending naar het buitenland (buiten Nederland en België) Indien je een bestelling naar een ander land wilt laten versturen, neem dan eerst contact met ons via mail. Geef in deze mail duidelijk aan wat je wilt bestellen en waar de bestelling naartoe moet. Wij komen dan dezelfde of volgende werkdag bij je terug met de verzendkosten. Als je hiermee akkoord gaat, wordt de bestelling naar het buitenland verzonden, zodra wij de betaling hebben ontvangen.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen? Bestellingen worden altijd als pakket of brievenbuspakket verzonden, zodat we via Track and Trace code de bestelling in de gaten kunnen houden. Brievenbuspakketjes gaan met de reguliere post mee waardoor er vaak geen precieze bezorgtijd kan worden gegeven door PostNL.
Zodra jouw pakket de deur uit gaat ontvang je een verzendbevestiging per email met daarin jouw Track and Trace code. Vaak zie je verzendinformatie van jouw bestelling pas 's avonds na de eerste scan in het sorteercentrum van PostNL. Mocht een levering niet binnen 4 werkdagen gearriveerd zijn (binnen NL), neem dan direct contact met ons op. Mocht je geen Track and Trace code hebben ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.